Support
theWorks tilbyr telefonsupport gjennom tilrettelagte supportavtaler. Med en slik avtale får du direkte tilgang til erfarne eksperter som kan veilede deg gjennom tekniske utfordringer eller spørsmål om våre programvarer. Vi tilbyr fleksible avtaler for både enkeltbrukere og bedrifter.
Supportavtale
theWorks as tilbyr telefonsupport gjennom en supportavtale.
Supportavtalen gjelder for ett år av gangen.
Følgende priser gjelder for Vectorworks:
- Telefon- og epost-support: 1 bruker pr. år kr. 7000,-
- Telefon- og epost-support: 2 – 10 brukere pr. år kr. 8000,-
- Telefon- og epost-support: flere enn 10 brukere pr. år kr. 9000,-
Alle priser er eks. mva.
Prioritert support
Prioritert support er inkludert i Vectorworks Service Select-vedlikeholdsavtalen
Har du korte og konkrete spørsmål rundt Vectorworks — og en aktiv Vectorworks Service Select-vedlikeholdsavtale — er du velkommen til å ta kontakt med oss. Vi deler gjerne skjerm med deg. Disse supporthenvendelsene er begrenset til 15 min per samtale.
Utvidet support
Supporthenvedelser fra Service Select-kunder utover prioritert support, og supporthenvedelser fra kunder med hverken Service Select-vedlikeholdsavtale eller supportavtale faktureres med kr 450 eks mva per påbegynte kvarter.
Supportnummer for Vectorworks: 23 89 89 29 (hverdager mellom 9.00-16.00)
Nedlasting av Zoom for skjermdeling
Vi bruker programmet Zoom til nett-møter og support over internett. Klikk her for å laste ned programvaren og ta kontakt med oss om du har behov for support med skjermdeling.
Oppgraderinger og tillegg
Gå til nedlasting for å laste ned oppgraderinger og tillegg til våre programmer.
Brukerforum
Brukerforumet til Vectorworks, Inc. er et ypperlig sted å melde inn spørsmål rundt alle sider av Vectorworks. Lag deg en profil i forumet i dag og bli kjent med mange andre Vectorworks-brukere verden rundt!
Feilmelding
Ønsker du å rapportere noe du mener er en feil i programmet, gjør du dette ved å sende en mail til feilmeldingvectorworks@theworks.no